Українська мова. 8 клас (вхідний контроль) - Контрольные работы, тесты по украинскому языку - Украинский язык и литература - Каталог файлов - Сайт Ильясовой Наталии
ФЕНИКС
 Каталог файлов
Главная » Файлы » Украинский язык и литература » Контрольные работы, тесты по украинскому языку

Українська мова. 8 клас (вхідний контроль)
21-05-2014, 19:17

                                               ТЕМАТИЧНЕ  ОЦІНЮВАННЯ  №  1 (вхідний контроль)

                                                                              Варіант 1

 

               І  рівень

 

1. Узагальнююче слово стоїть після однорідних членів у реченні:

                 а) Журавлині ключі курличуть і тужать наді мною.

                 б) Дерева і квіти, ліси і поля – все позолотила осінь-чаклунка.

                 в) В моєму кошику вмостились різні гриби: стрункі козарі, величаві білі, дрібненькі лисички і липкі маслюки.

                 г) Я дивлюся навкруги: на тиху річку, і на берег, і на суворого діда.

2. Всі слова утворено префіксально-суфіксальним способом у рядку:

                 а) передача, предобрий, порятувати, прадавній;

                 б) середземний, приказувати, побережжя, безмовний;

                 в) доріженька, жовтавий, тріпотіти, головище;

                 г) солоспів, автодром, чорноморський.

3. Форму родового відмінку має слово:

                 а) тридцятьма;                         в) будь-якого;

                 б) текстом;                               г) вічнозеленому.

 

              ІІ рівень

 

4. У поданих словах на місці крапок, де необхідно, вставте пропущені букви.

              Священ..ий, нал..ють, госп..продукт, Богдан..а, довгождан..ий, воз..’єднання, об..ити, в..ічливий, розкіш..ю.

5. Випишіть дієслова, в дужках зазначте дієвідміну. Виконайте морфологічний розбір виділеного слова. Підкресліть члени речення у другому реченні. Знайдіть омонім і складіть з ним два словосполучення у різних значеннях.

              Весела думка – половина здоров’я.

              Здоровий злидар щасливіший від хворого багача.

              Якщо хочеш здоров’я мати, мусиш рано вставати, а звечора лягати (Народна творчість).

 

 

 

 

             ІІІ  рівень

 

6. Складіть невелику розповідь на одну з тем:

                «Як я на канікулах займався спортом».

                «Чого я так і не встиг зробити на канікулах».

                «Як я планував свій відпочинок на канікулах».

                «Сам удома».

 

            IV  рівень

7. Дайте обгрунтовану відповідь на запитання:

 

                 Які частини мови можуть утворюватись за допомогою префіксів при-, прі-, пре_?

 

    Відповідь проілюструйте прикладами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                   ТЕМАТИЧНЕ  ОЦІНЮВАННЯ  №  1. (вхідний контроль)

                                                                          

                                                                             Варіант  2.

 

                    І  рівень

1. Способом словоскладання утворене  слово:

                   а) посередник;                                 в) відношення;

                   б) фільм-опера;                                г) заспів.

2. Пунктограму «тире між підметом і присудком» використано у реченні:

                   а) Високий замок  -  укріплення особливе (Кулаковський).

                   б) Яблуні, верби, клуня, горшки на тину, старий в’яз – всі речі стали незнайомими… (Довженко).

                   в) – Оце довчивсь! – почав батько мені. – Що ж тепер?.. (Тесленко).

                   г) Аби на волю – знайдемо долю (Народна творчість).

3. Всі займенники є означальними у рядку:

                   а) дехто, будь-що, казна-який, абикого;

                   б) увесь, саме, кожний, інший;

                   в) який, чий, котрий, скільки;

                   г) я, тебе, вас, їй.

 

                  ІІ  рівень

4. Перепишіть, вставляючи у поданих словах необхідну букву з дужок.

                  Кі(г/х)ті, ми(г/х)тіти, пала(г/х)котіти, боро(т/д)ьба, про(с/з)ьба, во(г/х)ко, пла(г/х)та.

5. Випишіть дієслова минулого часу, визначте Їх вид. Утворіть від якісного прикметника найвищий ступінь порівняння. Запишіть речення зі звертаннями. Доберіть синонім до виділеного слова.

                  Виплив місяць над криницею,

                  Вмився чистою водицею.

                  Став до нас він усміхатися,

                  Ніби хлопець залицятися.

                                          Ой ти поле, наше полечко,

                                          Ой ти доле, наша долечко!

                                          Де ж ви, хлопці, забарилися,

                                          Що при світлі заблудилися?.. (Сом).

 

                                       ТЕМАТИЧНЕ  ОЦІНЮВАННЯ  № 1. (вхідний контроль)

                                 

                                                                      Варіант  3.

 

                    І  рівень

 

1. Правильна форма орудного відмінка числівника – у варіанті:

                  а) шістсот вісімдесяти чотирма;

                  б) шестисот вісімдесятьма чотирма;

                  в) шістьмастами вісімдесятьма чотирма;

                  г) шістсот вісімдесят чотирьома.

2. Виділене слово є звертанням у реченні:

                  а) Спи, донечко, як на диких горах, як на скелях молоде орля (Бобинський).

                  б) Чим же я вас прийму, панове громадо? (Опільський).

                  в) Я тобі відкриюсь, отамане, ти уважно вислухай мене (Горлач).

                  г) Мову кошового отамана народ перервав грізний гуркіт (Сиротюк).

3. До третьої відміни належить іменник:

                  а) вогнище;                                 в) листя;

                  б) розпач;                                    г) юність.

 

                   ІІ  рівень

 

4. Замість крапок поставте, якщо є потреба, апостроф або м’який знак.

                  Скип…ятити, мен..шість, п..ятсот, інтерв..ю, невід..ємний, нен..чин, обіб..ю, барел..єф, стан..мо, трат..мо.

5. Перепишіть текст. У першому реченні підкресліть другорядні члени. Випишіть іменники середнього роду. Доберіть синоніми до прикметника безхмарний.

                  Над землею пливло тихе липневе надвечір’я. Втомлене за довгий безхмарний день сонце сідало за річку, щедро вогнило плесо. П’янко пахло липовим цвітом, свіжим молоком. Калина варила варення з перших вишень, а Дмитро розповідав веселу  бувальщину (Кава).

 

 

 

                                                     ТЕМАТИЧНЕ  ОЦІНЮВАННЯ № 1. (вхідний контроль)

 

                                                                                     Варіант  4.

 

                    І  рівень

 

1.У наведеному  реченні      Я бачив у Львові Міцкевича очі,

                                                 Кривоносові плечі й Франкове чоло.   присвійних  прикметників:

                   а) один;                                 в) чотири;

                   б) два;                                   г) жодного.

2. Вставне слово використано у реченні:

                   а) Ой братику ріднесенький, снився мені сон дивнесенький (Народна творчість).

                   б) Петрова відповідь, видно, сподобалась хлопцеві (Старицький).

                   в) Отак собі і стояли на горбі укупі з січовою старшиною (Горлач).

                   г) І хто зна, яку думку дума чумацький отаман серед ночі в степу? (Коцюбинський).

3. Всі слова утворено суфіксальним способом у рядку:

                  а) перебігти, праліс, прегарний;

                  б) деревище, барвінковий, шабелька;

                  в) підвіконник, подорожник, дозрівання;

                  г) завуч, юннат, міськком.

 

                   ІІ  рівень

 

4. Перепишіть наведені слова, поставте на місці пропущених літер е, и чи і.

                   Пр..їхати, пр..зидія, пр..тихий, пр..пущення, пр..зирливий, пр..рва, пр..смачний, пр..звище, пр..чіпливий.

5. Перепишіть речення, підкресліть граматичні основи. Випишіть іменники другої відміни. Знайдіть одне багатозначне слово і складіть з ним два словосполучення з різними значеннями.

                   Нарешті козак зупинився. Хтось підійшов до Петра й Качура, розв’язав їм руки й познімав пов’язки з очей. Петро випростався, труснув головою і оглянувся навколо. Вони опинились на дні глибокого яру, чи швидше ущелини. З усіх боків його стискали порослі лісом і дикими кущами круті урвища (За М.Старицьким).

 

 

                                                     ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 1 (вхідний контроль)

 

                                                                               Варіант  5

 

                    І  рівень

1.З часткою не  слід писати разом слово:

                    а) (не)чути;                                в) (не)обидва;

                    б) (не)притомний;                     г) (не)самого.

2.Правильно розставлені  розділові знаки при прямій мові у реченні:

                    а) Насідай, хлопці-молодці! – «завзято вигукнув сотник».

                    б) «А що, братці, може й таке статися – озвався Кривоніс».

                    в) «Нема на них Наливайка!» - лунало зі всіх боків.

                    г) «Клич: до бою козаки! – підняв усіх».

3. Всі слова утворено безсуфіксним способом у рядку:

                    а) безграмотний, дослухати, небезпека;

                    б) водовіз, однотомний, нижчепідписаний;

                    в) заплив, перепис, зсув;

                    г) жебоніти, гарантувати, налаштувати.

 

                   ІІ  рівень

4. Розкрийте дужки.

                    (Не) відвідує, (не) дооцінювати, (не) міч, (не) від нас, (не) щастя, (не) трьох, (не) дві третіх, (не) з ким-небудь, (не) ухильний, (не) туристський, (не) притомніти, (не) хтувати.

 

5.Випишіть з наведеного тексту якісні прикметники. Утворіть від одного з них форму найвищого ступеня порівняння. Визначте вид дієслів теперішнього часу, запишіть їх. Знайдіть слово-омонім, складіть з ним два словосполучення у різних значеннях.

                    Давайте замислимося над тим, який пісенний багаж маємо у своєму повсякденні. На гомінких вулицях, а тепер уже і в селах, у затишних міщанських кімнатах, молодіжних клубах лине потік імпортної  музики, чужих текстів. Натомість виходять з ужитку, призабуваються справжні народні щедеври наших матерів і бабусь (Скуратівський).

Категория: Контрольные работы, тесты по украинскому языку | Добавил: nateil5241 | Теги: 8 класс, українська мова, контроль знань, вхідний контроль, Контрольна робота
Просмотров: 3681 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 18-05-2024, 19:17
Приветствую Вас Гость
Главная | Регистрация | Вход
Звуковые часы
Форма входа
Категории раздела
Внеклассная работа [1] Контрольные работы, тесты по украинскому языку [1]
Планирование [2] Контрольные работы по украинской литературе [1]
Подготовка к ЗНО [0]
Поиск по сайту
Погода в городе

Счетчик посещений
Статистика

Copyright MyCorp © 2024
Tweet