Критерии оценивания учебных достижений учащихся по художественной культуре. - Методические материалы - Художественная культура - Каталог файлов - Сайт Ильясовой Наталии
ФЕНИКС
 Каталог файлов
Главная » Файлы » Художественная культура » Методические материалы

Критерии оценивания учебных достижений учащихся по художественной культуре.
10-02-2014, 20:46

Рівні навчальних досягнень учнів

Бал

              Критерії  оцінювання

 

 

Початковий

 

  1

Учень сприймає та виконує тематичний матеріал з ХК на частковому рівні, однозначно його характеризує, демонструє недостатньо сформоване художнє мислення, елементарні навички та вміння у художньо-практичній діяльності

 

  2

Учень володіє незначною частиною тематичного матеріалу з ХК, демонструє недостатньо сформований рівень сприйняття мистецьких творів, виявляє певні творчі вміння інтерпрету-вати культурно-мистецькі явища, володіє незначною части-ною спеціальної термінології; словниковий запас в основно-му дозволяє викласти думку на елементарному рівні

 

 3

Учень здатний сприймати та інтерпретувати окремі худож-ньо-культурні явища, знає незначну частину тематичного матеріалу, послуговуючись обмеженим термінологічним та словниковим запасом

 

 

Середній

 

 4

Учень здатний сприймати та інтерпретувати культурно-мис-тецькі явища на репродуктивному рівні, не завжди розуміє художньо-образної сфери мистецьких творів; застосування знань та термінологічного запасу на практиці - задовільне

 

 

 5

Учень володіє знаннями та вміннями, які дають змогу інтер-претувати окремі культурно-мистецькі явища, недостатньо вміє сприймати, інтерпретувати мистецькі твори, які вима-гають абстрактного мислення; виявляє недостатні знання спеціальної термінології, словниковий запас небагатий

 

 

 

 6

Учень може сприймати та інтерпретувати значну частину тематичного матеріалу з ХК, але має недостатньо сформова-не художнє мислення, не завжди послідовно та логічно ха-рактеризує окремі мистецькі твори, потребує уточнень і до-даткових запитань; учень виявляє знання і розуміння основ-них тематичних положень, але не завжди вміє самостійно зробити аналіз культурно-мистецьких явищ, порівняння та висновки

 

 

Достатній

 

 

 7

Учень здатний сприймати та інтерпретувати художньо-куль-турні явища, не завжди послідовно викладає свої думки. До-пускає термінологічні помилки; володіє основним програм-но-тематичним матеріалом, але знання недостатньо стійкі; спостерігаються помітні позитивні зміни у художній діяль-ності учня

 

 

 

 8

Учень уміє сприймати і відтворювати окремі художньо-куль-турні явища, досить повно характеризує художньо-образний зміст мистецьких творів, але демонструє стандартне мислен-ня, йому бракує власних висновків, асоціацій, узагальнень, не завжди вміє поєднати своєрідність художніх образів та жит-тєвих явищ; учень не завжди володіє спеціальною терміноло-гією під час інтерпретації культурно-мистецьких явищ

 

 

 9

Учень виявляє достатнє засвоєння тематичного матеріалу з ХК, але допускає несуттєві неточності у використанні спе-ціальної термінології, що потребують зауваження чи коригу-вання, трапляються поодинокі недоліки в інтерпретуванні мистецьких творів і мовленнєвому оформленні власних роздумів

 

 

 

Високий

 

 

 10

Учень має міцні інтегровані знання, виявляючи їх усвідом-лення, але, аналізуючи художньо-культурні явища, допускає неточність формулювань та використання спеціальної тер-мінології, не завжди обґрунтовано може довести власну дум-ку щодо мистецьких творів, самостійно інтерпретувати їх зміст. Вказані неточності може виправляти самостійно

 

 11

Учень володіє тематичним матеріалом з ХК у межах програ-ми, вміє використовувати набуті знання, уміння і здібності у нових інтегрованих художньо-творчих завданнях, виявляє знання спеціальної термінології, їх усвідомлення і міцність, уміння систематизувати, узагальнювати, інтерпретувати культурно-мистецькі явища у їх взаємозвꞌязках

 

 

 12

Учень має ґрунтовні, усвідомлені знання з ХК, здатний сис-тематизувати, узагальнювати, сприймати та інтерпретувати інтегровані художньо-культурні явища на основі взаємодії різних видів мистецтв, широко застосовувати асоціативні звꞌязки між художніми творами та життєвими явищами. Учень свідомо використовує спеціальну термінологію у роздумах, висновках та узагальненнях, пропонує нетипові, цікаві варіанти інтерпретаціх явищ художньої культури

 

Категория: Методические материалы | Добавил: Nateil | Теги: Художественная культура, художня культура, Критерии оценивания, критерії оцінювання
Просмотров: 689 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 18-05-2024, 18:43
Приветствую Вас Гость
Главная | Регистрация | Вход
Звуковые часы
Форма входа
Категории раздела
Тесты [14] Материалы к урокам [6]
Методические материалы [5] Учебники по ХК [0]
Поиск по сайту
Погода в городе

Счетчик посещений
Статистика

Copyright MyCorp © 2024
Tweet