Критерии оценивания учебных достижений учащихся по художественной культуре. - Методические материалы - Художественная культура - Каталог файлов - Сайт Ильясовой Наталии
Критерии оценивания учебных достижений учащихся по художественной культуре.
10-02-2014, 20:46
Рівні навчальних досягнень учнів
Бал
Критерії оцінювання
Початковий
1
Учень сприймає та виконує тематичний матеріал з ХК на
частковому рівні, однозначно його характеризує, демонструє недостатньо
сформоване художнє мислення, елементарні навички та вміння у
художньо-практичній діяльності
2
Учень володіє незначною частиною тематичного матеріалу
з ХК, демонструє недостатньо сформований рівень сприйняття мистецьких творів,
виявляє певні творчі вміння інтерпрету-вати культурно-мистецькі явища,
володіє незначною части-ною спеціальної термінології; словниковий запас в
основно-му дозволяє викласти думку на елементарному рівні
3
Учень здатний сприймати та інтерпретувати окремі
худож-ньо-культурні явища, знає незначну частину тематичного матеріалу,
послуговуючись обмеженим термінологічним та словниковим запасом
Середній
4
Учень здатний сприймати та інтерпретувати
культурно-мис-тецькі явища на репродуктивному рівні, не завжди розуміє
художньо-образної сфери мистецьких творів; застосування знань та
термінологічного запасу на практиці - задовільне
5
Учень володіє знаннями та вміннями, які дають змогу
інтер-претувати окремі культурно-мистецькі явища, недостатньо вміє сприймати,
інтерпретувати мистецькі твори, які вима-гають абстрактного мислення; виявляє
недостатні знання спеціальної термінології, словниковий запас небагатий
6
Учень може сприймати та інтерпретувати значну частину
тематичного матеріалу з ХК, але має недостатньо сформова-не художнє мислення,
не завжди послідовно та логічно ха-рактеризує окремі мистецькі твори,
потребує уточнень і до-даткових запитань; учень виявляє знання і розуміння
основ-них тематичних положень, але не завжди вміє самостійно зробити аналіз
культурно-мистецьких явищ, порівняння та висновки
Достатній
7
Учень здатний сприймати та інтерпретувати
художньо-куль-турні явища, не завжди послідовно викладає свої думки.
До-пускає термінологічні помилки; володіє основним програм-но-тематичним
матеріалом, але знання недостатньо стійкі; спостерігаються помітні позитивні
зміни у художній діяль-ності учня
8
Учень уміє сприймати і відтворювати окремі
художньо-куль-турні явища, досить повно характеризує художньо-образний зміст
мистецьких творів, але демонструє стандартне мислен-ня, йому бракує власних
висновків, асоціацій, узагальнень, не завжди вміє поєднати своєрідність
художніх образів та жит-тєвих явищ; учень не завжди володіє спеціальною
терміноло-гією під час інтерпретації культурно-мистецьких явищ
9
Учень виявляє достатнє засвоєння тематичного матеріалу
з ХК, але допускає несуттєві неточності у використанні спе-ціальної
термінології, що потребують зауваження чи коригу-вання, трапляються поодинокі
недоліки в інтерпретуванні мистецьких творів і мовленнєвому оформленні
власних роздумів
Високий
10
Учень має міцні інтегровані знання, виявляючи їх
усвідом-лення, але, аналізуючи художньо-культурні явища, допускає неточність
формулювань та використання спеціальної тер-мінології, не завжди обґрунтовано
може довести власну дум-ку щодо мистецьких творів, самостійно інтерпретувати
їх зміст. Вказані неточності може виправляти самостійно
11
Учень володіє тематичним матеріалом з ХК у межах
програ-ми, вміє використовувати набуті знання, уміння і здібності у нових
інтегрованих художньо-творчих завданнях, виявляє знання спеціальної
термінології, їх усвідомлення і міцність, уміння систематизувати,
узагальнювати, інтерпретувати культурно-мистецькі явища у їх взаємозвꞌязках
12
Учень має ґрунтовні, усвідомлені знання з ХК, здатний
сис-тематизувати, узагальнювати, сприймати та інтерпретувати інтегровані
художньо-культурні явища на основі взаємодії різних видів мистецтв, широко
застосовувати асоціативні звꞌязки між художніми творами та життєвими явищами.
Учень свідомо використовує спеціальну термінологію у роздумах, висновках та
узагальненнях, пропонує нетипові, цікаві варіанти інтерпретаціх явищ
художньої культури